MISAMO
MiSaMo je první sub-jednotkou jihokorejské dívčí skupiny Twice, kterou vytvořila agentura JYP Entertainment. Tato skupina se skládá z japonských členek Twice: Momo, Sana a Mina. Debutovala v roce 2023 s rozšířeným přehráním Masterpiece. Název MiSaMo je tvořen spojením jmen členek Mina, Sana a Momo, což je označení, které tyto členky používaly již před oficiálním vznikem sub-jednotky.
Před vytvořením MiSaMo byla Sana a Momo plánovány k debutu ve čtyřčlenné dívčí skupině v Japonsku v roce 2012. Tento plán však JYP zrušil kvůli zhoršení korejsko-japonských vztahů. V roce 2015 se členky zúčastnily soutěžní show Mnet's Sixteen, která rozhodla o složení skupiny Twice. V únoru 2023 JYP oznámila debut MiSaMo s rozšířeným přehráním, které bylo vydáno 26. července. Před vydáním Masterpiece byla zveřejněna píseň a videoklip Marshmallow a vedoucí singl Do Not Touch.
Debutové vystoupení MiSaMo s názvem MiSaMo Japan Showcase Masterpiece se konalo během pěti dnů v Osace a Jokohamě, přičemž se prodalo 40 000 vstupenek z více než 600 000 žádostí. V listopadu 2023 se skupina poprvé objevila v reklamě pro aplikaci Google, kde představila funkci Google Lens. V prosinci téhož roku se zúčastnily 74. ročníku NHK Kōhaku Uta Gassen, kde vystoupily s písní Do Not Touch.
V roce 2024 vydalo MiSaMo své druhé EP Haute Couture, přičemž vedlejší skladba New Look, cover verze písně Namie Amuro z roku 2008, byla vydána s videoklipem. Vedoucí singl Identity byl vydán s videoklipem 28. října. Skupina zahájila koncertní turné MiSaMo Japan Dome Tour 2024 Haute Couture, které zahrnovalo šest koncertů s celkovou návštěvností 250 000 diváků. MiSaMo tak překonalo rekord pro nejrychlejší koncert v Tokyo Dome ženským interpretem.
Na 28. dubna 2025 je naplánováno vydání singlu Message, který byl vybrán jako ústřední píseň pro hranou filmovou adaptaci Blank Canvas: My So-Called Artist's Journey, která bude mít premiéru v Japonsku 16. května.