
Now United
Now United je globální popová skupina, kterou v roce 2017 v západním Hollywoodu, Los Angeles, USA, založil tvůrce Idols a manažer Spice Girls, Simon Fuller. Skupina původně debutovala se 14 členy z různých zemí, ale od té doby se rozrostla a nyní reprezentuje 20 zemí a zvláštní administrativní regiony, celkem v ní bylo 23 oficiálních členů.
Now United funguje na rotačním systému, což znamená, že členové mohou být aktivní, neaktivní nebo se dočasně vrátit pro specifické projekty či turné. Někteří členové se rozhodli pro sólovou kariéru, ale stále jsou považováni za součást rodiny Now United. Skupina se řídí mottem: "Jednou členem Now United, navždy členem Now United," což umožňuje přidávání nových členů a předávání reprezentace novým generacím.
Skupina debutovala v roce 2017 s písní Summer in the City, která byla představena na globálním vysílání "24 Hours of Reality" Al Gorea, zaměřeném na zvýšení povědomí o globální klimatické krizi. V roce 2018 zahájila své první Promo World Tour, během kterého vystupovala na různých televizních pořadech po celém světě, včetně vystoupení v ruské verzi The Voice Kids.
Now United také spolupracovala s velkými značkami, jako jsou Pepsi, Forever 21 a KitKat. Skupina se stala oficiálním tanečním partnerem Rexona Brazil a natočila několik reklam pro tuto značku. V roce 2021 se skupina spojila s KitKat pro uvedení speciální edice čokoládové tyčinky, která byla prodávána výhradně v Brazílii.
Přestože Now United nezaznamenala výrazné úspěchy v hitparádách, skupina si získala popularitu především v Latinské Americe, kde pochází většina jejich přehrání a zhlédnutí. Skupina je známá svou propracovanou a synchronizovanou choreografií a interakcí s fanoušky, což přispělo k jejich úspěchu. Na svých online platformách získala více než 130 milionů sledujících a její YouTube kanál dosáhl přes 2,7 miliardy zhlédnutí.