C F G 1. Kolik je v řádku not a kolik nad linkou být smí,C F G kolik je dětskejch úst co zamkneš pralinkou, kdož víC F G a proč je táto v abecedě před el ká,C F G a řekni táto, ale vážně, byla Popelka?C F G Proč si dívky rády hrajou na velký?C F G A pak pláčou jako malý Popelky?F G C Popel krásy,hrášek touhy není lék,F G C přitom schází jeden pouhý oříšek.F G C La la la la la la la la la la laF G C La la la la la la la la la la laD G A 2. Kolik je písku na poušti a kolik tou pouští vede cest,D G A když éro zemi opouští co všechno sebou musí nést,D G A a může se táto malý změnit ve velký,D G A a řekni táto - ale vážně - jsou teď Popelky?D G A Je to krásný hrát si věčně s otázkou,D G A je krásný běžet dál i za láskou,G A D Věčně ptát se, běžet světem, řeknu vám,G A D Proto fandím dětem a všem Popelkám.G A D La la la la la la la la la la laG A D La la la la la la la la la la la