G    D     C    G
1. Umím prase zepředu,
         D    C    G
   nic jiného nesvedu,
   C    G    C     G    D      G
   moje ruka nic jiného nenakreslí.
  
   G       D      C   G
2. Zkoušel jsem i kobylu,
       D       C   G 
   ale došlo k omylu,
   C       G    C   G    D            G
   vyšla z toho žirafa a tak jsem skleslý.
   
   G     D    C    G
3. Kuneš umí ještěrku
          D     C    G
   jak se hřeje na štěrku,
    C    G      C    G     D      G
   jinak je též beznadějně nenadaný,
   
   G     D   C    G
4. Vaněk umí parohy
         D     C    G
   jenom podle předlohy,
   C       G C     G      D      G
   Kovandová pořád kreslí kočkodany.
   
         Emi
R: Co se týče talentu,
          D
   dám na žáka Valentu,
         C              G          D
   který tvrdí, že se z toho nezblázníme,
         C              G          D
   který tvrdí, že se z toho nezblázníme.
   
R: Valenta je z Jinonic
   a neumí vůbec nic,
   propiskou si dělá pouze čáry přímé,
   propiskou si dělá pouze čáry přímé.
   
5. Když se ale spojíme
   my, co málo umíme,
   nakreslíme stádo zvěře velmi hravě.
   
    G       D   C    G
R: Tygry, koně, různý skot,
        D    C   G
   Valenta nám dodá plot,
   C    G       C       G     D   G
   můžeme s tím vyniknouti na výstavě,
   C    G       C       G     D    G
   můžeme s tím vyniknouti na výstavě.